16. desember 2010

Verdens beste Susanne og en lilla kjole

Jeg har hatt verdens beste Susanne på besøk,  hun er verdens beste for hun får meg alltid til å le og smile :) 
Dette året har vært personlig tungt, men å ha henne som en god venninne når dagene har vært tunge er gull verdt. Man må lete lenge etter slike skatter. 
Som takk for all hjelp så sydde jeg en tunika til henne i gave, og denne måtte jeg ta bilder av i dag. Litt vanskelig når det er så mørkt ute, men kjolen har ett hjerte med tallet 5. Som symboliserer de 5 flotte guttene hennes. Du kan foresten besøke den fine bloggen hennes HER
Susanne jeg er kjempe gla i deg 




Susanne i farta akkurat slik hun er. smilende og glad :) 


Og i går sydde jeg en jentekjole i en fei. For å sende den i dag slik att mottaker får den før jul. Og vet dere hva... kl 20 banket det på døren, og jeg fikk en bukett blomster fra ei utrolig snill og kosli jente. Som takk for hjelpen. Tusen tusen takk Heidi. Det satte jeg stoooor pris på
Her er kjolen. 
Lilla fleece, og Lin med vevet sølvbånd og en liten glinsende pyntesak. SØTT 




5 kommentarer:

  1. Å, søte, gode deg! Du er så snill og god! Jeg må bare få takke deg for det samme. Du betyr så mye for meg. Tusen takk for all hjelpen jeg har fått av deg i det siste, og ikke minst for den flotte tunikaen! Den er bare nydelig!

    SvarSlett
  2. Så fin tunikaen var! Heldige Susanne :)
    Og kjolen var kjempefin den også :)

    SvarSlett
  3. Så flott tunika Susanne fikk.
    Og nå gleder jeg meg masse til å gi bort kjolen . Såååå flott .
    Tusen takk igjen :)

    Heidi

    SvarSlett
  4. Du er nydelig! Vakre klær. Veldig stilig og elegant.

    SvarSlett
  5. Så flott kjole!

    Ser det er en stund siden du har lagt ut noe i bloggen din , håper alt er vel og at vi snart kan få se flere kreative ting fra deg :)

    Jeg får mye inspirasjon fra deg, så om du tar en titt innom bloggen min ligger det en award til deg :)

    SvarSlett