18. august 2010

Sensommer

Nå er sensommeren her og vi i trønderlag har nydelig vær. For min del så blir det for varmt ;) 
Sommeren har gått fort og Emma er tilbake på sfo og Luna i barnehagen. Jeg og minstemann nyter stille dager. Noen cafe turer og Barsel besøk. På søndag fødte min gode veninne en nydelig liten gutt,jeg var å besøkte de i går. Jeg rakk akkurat å sy en bukse til den lille prinsen. Elefantene ble opp ned, det så jeg ikke før buksa var ferdig. Men søt og frisk ble den i allefall.


Snart er Emilio 10 mnd, synes tiden har gått så fort. 8 tenner, krabber overalt, går langs møbler. En nyskjerrig liten kar. Og for første gang har han sovet natten igjennom. :)
Planen framover er å finne seg en jobb, sy mere og ordne barnerommene, spraylakkere rammer ++ Da skal det blogges masse.

1 kommentar: