12. september 2010

Sliten søndag

I dag er jeg skikkelig sliten, ungene sto opp 5.30.og har kjørt ville vesten i hele dag. Av og til har jeg bare lyst til springe ut fra kaoset og bare være alene noen timer helt for meg selv. Heldigvis kom mamma en tur og selvfølgelig ble ungene litt roligere etter en liten spasertur ute i regnet. Gull verdt med ett lite pusterom fra søsken krangling og bakrus mann ;)  Jeg overlevde denne dagen også. Nå har alle 3 sovnet for natten og jeg nyter tiden med en kopp te og ETSY , og kommer over mange flotte halloween kostymer. Da fikk jeg også plutselig lyst å feire halloween, vi har aldri gjort det men regner med ungene begynner å mase snart siden de begynner å bli større. Men sjekk disse flotte kostymene her da.


en flott løve



liten søt kattepus




"skummel" heks




sjørøver 

Nå skal jeg fortsette min etsy surfing etter litt inspirasjon
GOD SØNDAG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar