23. august 2010

Gamle skatter

På søndag var jeg hjemme hos mamma og ryddet kjelleren, der alle lekene mine ligger. Altid like spennede å se igjennom ting. Jeg fikk kastet endel ting, og tok med meg masse hjem. Jeg tok med meg mange flotte barnebøker, en hel del my little ponny ( som jentene skal få i samlingen sin) Pluss disse skattene som Emilio skal få på rommet sitt. 3 nydelige Monchichi bamser, den største er best bevart de to minste mangler ett øye og er nesten haleløs. 3 Flotte pekebøker .Kanskje får lillebror drømme rommet sitt snart ( eller rettere sagt drømmerommet mitt :P ) 
Også må jeg ikke glemme min flotte tre dukkevogn, den har jentene hatt på rommet sitt i flere år, litt slitt men like vakker :) 



Sitter pent i tre bilen til Emilio


Søte små søsken


Digger denne dukkevognen, sjekk det herlige motivet da. :)


Ha en videre flott mandagskveld
Klem
Line 

1 kommentar:

  1. De apene husker jeg godt igjen, var en klassiker med tommelen i munnen :) Synd jeg ikke har tatt vare på enda mer fra vi var små. Men noe er der heldigvis.

    SvarSlett