21. august 2010

Wall Decal

Disse har jeg bestilt på etsy. Flotte wallstickers som skal pynte opp rommet til ungene. Brannbilen skal på emilio sitt rom, mens de 2 andre på jentene sitt. For nå er det prosjekt barnerom som står på to do lista mi.
ETSY har mange flotte wall decal, HER finner du en samling av alle de forskjellige butikkene har. Jeg skal definitivt ha mer. Lurer på å ha en skyline av new york i metervare i et smalt langt vindu vi har på stuen.







                               

De som jeg har kjøpt finner du hos denne Butikken

3 kommentarer:

  1. Så skjønne de er, gleder meg til å komme å se hvordan det blir. Jeg tar også gjerne en wallsticker med skyline av New York, jeg blir helt varm bare jeg tenker på den byen. God helg Line!

    SvarSlett
  2. tror det blir knallkult altså. du vet jo hvordan det lange smale vinduet vårt er. så dekker jo byen litt av innsynet inn til oss. tror det blir knall. god helg til deg også. stor klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ny blogg og ny pus :-)
    Mange flotte bilder :-)

    jeg har en liten Give Away inne hos meg - du er velkommen , om du vil :-)

    SvarSlett