19. september 2010

Emma 7 år

I går hadde min største datter bursdag. Hun har gått og telt ned dager i en mnd nå. Og endelig kom den store dagen her. Hun fikk mange fine gaver, Little pet shop ting og Nintendo DS spill og kule klær. Mens hun var på balletten så fikk jeg bakt noen gode muffins, lille søster hjelp ivrig til ( eller kanskje hun var mest ivrig til å smake)
Trodde jeg hadde en kakesprøyte liggende, men det hadde jeg ikke så jeg måtte bruke plastfolie med et lite hull i. Funket jo det også, men de ble ikke helt slik jeg hadde planlagt.
Kl 16 var alle på plass,  jenta var fornøyd hele dagen, vi lekte, spiste og koste oss til langt på kvelden. Jeg fikk ikke tatt bursdagsportrett før i dag. Så når de 2 minste la seg i dag gikk vi ut i skogen og knipset hvertfall 50 bilder. Vi lo godt, og jeg fikk beskjed om att enkelte bilder måtte jeg slette ;) Søte store jenta mi som ble født for 7 år siden begynner å bli stor. Da hun ble født var hun 48 cm og 3000 gram, hun er forsatt liten i dag. ca 110-115 cm og 19 kg. Mamma er veldig gla i deg snuppa mi.


smilende glad jente i skogen



poserer villig. 

og deilig banana cupcake


7 kommentarer:

  1. Flotte bilder av Emma! Og Line de banana cupcakene ser utrolige gode ut:)

    SvarSlett
  2. Å så skjønn hun er, og bildene var jo fantastiske!!

    Angende cupcaken, herlighet! Hva har du brukt som glasur? Det så jo utrooolig godt ut!

    SvarSlett
  3. hehe. skal legge ut oppskrift. det er en smørkrem med philadelfia og hvit sjokolade. nam nam. og turkis wilton farge :)

    SvarSlett
  4. Åh! Hun er så pen, lille, store, vakre Emma! Gratulerer så mye med dagen! Hørtes veldig vellykket ut!

    Skal vi prøve igjen på tirsdag? Sånn etter leggetid for ungene?

    SvarSlett
  5. Skjønne Emma, du er veldig flink. De muffinsene såg nam ut♥♥♥

    Klem Janimor

    SvarSlett
  6. susanne vi prøver tirsdag. kom når du vil. :) gleeeder meg :)

    jani: du får komme så skal jeg bake til deg hahaha

    SvarSlett
  7. Jeg kommer gjerne neste gang du baker, Line =) Så herlig ut!!!

    SvarSlett