6. september 2010

Restekjole

Ja denne kjolen er rett og sledd sydd av rester jeg har liggende :) 
inspirert av en tidligere kjole jeg har lagd i grønt. Kjolen blir god å ha på kjølige høstdager. Symaskinen er igang, jeg har flere prosjekter på lur. og har faktisk sydd hele 3 plagg fra fredag til søndag. 1 bestilling, 1 fleecedress til lillebror og kjolen dere skal få se her. Syntes foresten det var deilig å avslutten hele prosjektet med en stor grønn knapp. Det ble liksom prikken over I'en 


Måtte skynde meg å ta bilde før hun skulle legge seg,
så derfor mangler ballongjenta øyne ;) 



Ha en fin fin mandagskveld, I morgen skal jeg møte gode 
venner og lille Einar på 3 uker 
Vi GLÆR oss

10 kommentarer:

  1. Særegen og nydelig som alltid Line:)

    SvarSlett
  2. Den var bare RÅ fin! skjønner ikke hvor du tar det fra!? Du er så flink!

    SvarSlett
  3. det kommer ruslende i hodet vuttu susanne :P hehe

    SvarSlett
  4. Så flott kjole- og andre flotte ting du lager! Legger meg som følger jeg:)

    SvarSlett
  5. så koselig å høre hege :) takk takk

    SvarSlett
  6. Åh, den så skikkelig deilig ut! :)

    SvarSlett
  7. Den var nydelig.
    Kjempehærlig applikasjon.

    Ha en fin, fin søndag.

    SvarSlett