5. oktober 2010

Dårlig tid

Dagene suser avsted, jeg har knapt tid til data. Emma har flyttet ut fra Luna sitt rom, Emilio inn på Luna sitt. Og jeg er utslitt etter å ha organisert rot og rom i flere dager. Ny overlock ( som jeg ikke har hatt tid til å prøve) og NY MAC, som jeg elsker mac´n min ( som jeg heller ikke har fått satt meg skikkelig inni.)
Ja også må jeg ikke glemme att jeg har klipt opp 5 voksenkjoler, 3 av de er klare til å syes sammen. Har 5 igjen og håper alle er ferdige innen en uke. Og gjett hvor de skal??!
Joda de skal selges på PRYD , den finner du på bakklandet i trondheim. Er veldig spent på om jeg kommer til å selge. De kommer foresten i str 36, 38, 40, 42 og 44. Men nå må jeg hoppe til køys før ungene vekker meg. Ha en flott natt og forhåpentligvis i ro og fred :)

2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se resultatet av de kjolene. Kanskje jeg får lyst å kjøpe en etter fødselen;)

    SvarSlett
  2. Jeg er så spent på kjolene. Kjenner jeg deg rett så blir de helt perfekte!

    SvarSlett