21. november 2010

Harmoni

I helga ble denne kreasjonen til, samt en kjole til min gode venn Susanne. Den har jeg ikke bilde av, men skal nok lure meg til en lite fotostund med henne ;) 
Luna ble selvfølgelig modell for denne også. Jakken ble laget litt romslig så det er plass til en tykk genser under. Og selvfølgelig måtte jeg lage et matchende hårbånd til denne også. 













Så da var søndagen nesten over, Den ble brukt til å leke ute i snøen, akebrett kjøring og en tur i skogen på pinnejakt, Luna og jeg driver å maler "busken" hvit. Vi skal nemmelig henge opp engler og hjerter på den til jul :) Denne helgen har vært skikkelig Luna helg. I går var vi på cafe sammen med Susanne og go Gutten vetle. Og I dag har vi koset oss både ute å inne, med perling, leire, maling og akebrett tur :) 





2 kommentarer:

  1. Er det mulig? Skulle hatt klesskapet fullt av klær som du lager:) Takk ellers for alle fine ord og støtte i tiden før Oliver kom.

    SvarSlett
  2. hehe. tenkte jeg skulle beg med Emilie sin snart :)
    Oliver er så nydelig Johanne. Fineste Fineste gutten.
    Og nydelige Alma kommer jeg aldri til å glemme, er ofte å ser på bilder av henne, nydelige lille dukka di :) Og hun må jo få oppmerksomhet hun også :) :)

    SvarSlett