10. november 2010

Is prinsesse

I dag fikk snuppa mi stå modell for en herlig gammelrosa kjole eller slik jeg vil kalle det pudderrosa kjole, jeg ble utrolig fornøyd med denne. Kjolen skal sendes nedover i landet, faktisk til min aller aller første kunde for noen år siden. Det er alltid kjekt å få tilbake "gamle" kunder. nå gjenstår det å sy en jakke og en heldrakt i fleece . Så er det nok ei lita tulle som blir fin til jul.





Kjolen er sydd i gammelrosa fleece, brunt fløyelsbånd,
blondebånd, hjerte og hette er foret med lin med sølvtråder i.
blomster med gamle knapper med stor perle i midten.



Måtte bare lage ett matchende pannebånd, som jeg sender med pakken :) 



13 kommentarer:

  1. Åå, så fint! Nydelig modell og!

    SvarSlett
  2. Knallfin kjole!!! Flott julekjole også:)

    SvarSlett
  3. Så utrolig søtt sett på ei søt jente!

    SvarSlett
  4. Love it!!!!

    Gleder meg til å se den jakka du skal sy. Lurte nemlig på om du kunne sy en jakke i "englejakke" stil til Emilie før jul? I rosa eller feks lilla..

    Min "englejakke" hadde det vært kult å ha et dådyrtrykk på, har du et forslag jeg kan få se?

    Ha en god kveld Line!

    SvarSlett
  5. takk takk alle sammen

    Hege: tenkte det samme selv att den passet veldig fint til jul :)

    johanne. : ja jeg kan sy jakke til emilie før jul :) Hun hadde blitt nydeligi lys lilla eller den rosafargen som er på bildet :)
    skal forte meg å google rådyr hehe :) BRB

    SvarSlett
  6. Fantastisk flott, Line- du er bare så flink!!! Gleder meg veldig til å ta den i bruk! Luna er forresten en nydelig modell<3
    Må forresten si den første kjolen jeg fikk er godt brukt,men like fin enda!Desverre litt liten nå da,men det viser bare at det virkelig er kvalitet på det du tryller frem :)

    SvarSlett
  7. den kommer til å bli perfekt til snuppa di siv. :) Hun er jo bare så skjønn:) håper jeg får se bilder av henne i kjolen :)

    SvarSlett
  8. Utrolig flott kjole med like fint matchende pannebånd!! Helt nydelig, og skjønn frøken :)

    SvarSlett
  9. Oioioioi....!!! :) Skulle innom deg for å takke for kommentar på bloggen min :) Og ble virkelig fasinert over den fine bloggen din og alle de flotte tingene.

    Denne kjolen var jo bare HELT nydelig og virkelig noe jeg kunne tenke meg til jenta mi <3

    Ønsker deg en fin uke!

    SvarSlett
  10. tusen tusen takk for fiiine komentarer :)
    fru mæla det er bare å bestille ;)

    SvarSlett