25. januar 2012

Kald onsdag

Det er iskaldt her i Trondheim, har vært å gått ute 2 ganger i dag. Fant ikke kreativiteten da heller. Tror kanskje jeg skal starte med å tegne. Jeg har forresten fått meg tatoo utstyr ( egentlig for lenge siden) og burde vell prøve det snart. Er vell det att bruksanvisningen er på engelsk og da tar ting lengre tid. Jeg liker att ting skjer fort. Akkurat sånn med strikking. Har så lyst til å lære men er så utålmodig. Kanskje noen der ute kan hjelpe meg ? Nå nyter jeg et stille øyeblikk hjemme, mannen jobber mye senvakter. Av og til skulle jeg ønske han hadde en 7-15 jobb ;)


En sliten mamma Ungene er snille de. Men av og til blir det litt kjedelig og bare være en voksen.


Luna på vei hjem fra barnehagen. 10 minus, håper det ikke blir 20 minus


sånn da må jeg stikke å ta opp minstemann som bader <3- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Dere er fine! Kreativitet kommer og går her også. Er uansett imponert over hav du klarer å få til med fingrene. Vært flott å se noen tegninger altså :)

    SvarSlett
  2. Ser skikkelig kaaaaldt ut! Her kom mildværet i dag, og takkoglov for det.. Jeg kan formelig seeeeee snøen og isen smelte..

    SvarSlett
  3. ikke noe is smelting her he he . er vi heldig så forsvinner den i april :knegg:

    SvarSlett